[Pardus-kullanicilari] birkaç şey

Ugurcan Ergün ugurcanergn at gmail.com
26 Oca 2011 Çar 01:02:37 EET

Paket yöneticisinin iç yapısı hakkında bir fikrim yok.Ama öneriniz üzerinden
fikir yürütmek istedim. Temel veri yapılarından bildiğim kadarıyla veri
işlemede fifo ve filo yöntemleri farklı iki veri modeliyle (queue) ve
(stack) temsil edilirler. Bağımlılık yönetiminin fifo'dan filo'ya çevrilmesi
veri modelinin değişmesini gerektirdiğinden ciddi bir kod değişikliğini
getirmez mi ?
Belki çok daha basit bir yolu vardır. Eminim ki geliştiricilerimiz bu konuda
benden defalarca kez daha tecrübelidirler.Ben sadece kafama takılan bir şeyi
sormak istedim.