[Pardus-kullanicilari] Clementine şarkı sözlerini göstermiyor.

Ferhat Akcay fakcay84 at gmail.com
25 Oca 2011 Sal 12:15:51 EET

Merhaba;
Bu benim listeye ilk mesajım.Hatalarım olursa şimdiden affedin.

Clementine şarkı sözlerini göstermiyor.Çalan şarkının sözlerini görebilmem
için ne yapmam gerekiyor. Şarkı bilgisine tıkladığım zaman sadece last fm
bilgileri görünüyor. Amarok'ta betik yöneticisinden yapıyorduk ama bunda betik
yöneticisi boş.

Tercihlerden lyricsplugin i seçtiğim zaman Şarkı bilgisi bölümüne
lyricsplugin.com'den şarkı sözleri başlığının altında "upgrade to Lyrics
Plugin version 0.4"  yazan bir link çıkıyor.
bu linke tıkladığım zaman da www.lyricsplugin.com açılıyor ve bazı Medya
oynatıcıları için Lyrics Plugin indirme butonları çıkıyor. Sonuçta yine şarkı
sözleri ekrana gelmiyor.

Taglar düzgün 50 tane parçada denedim. Kaldırıp tekrar kurmayı denedim ama
farkeden birşey olmadı. İnternette, Öİ formunda ve Pardus-linux formunda ve
Wiki de aradım bulamadım. Yardımlarınızı bekliyorum.