[Pardus-kullanicilari] Ekran kartı

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 22:58:22 EET

Az önce tesadüfen bir bilgi işlem uzmanıyla konuşma fırsatım oldu, konuyu
kendisine izah ettim sizinde söylediğiniz gibi benim bilgisayarımda biri
intel diğeri ise ati olmak üzere iki adet ekran kartının olduğu ancak
herhangi birini biostan kapatmanın mümkün olmadığını söyledi. Bunun üzerine
merak ettim eve gelince biosa girip biraz kurcaladım ekran kartları ile
ilgili olarak herhangi bir yer bulamadım. Sormak istediğim şu; bu durumda
geliştirici arkadaşlar bu konuda bir çalışma yapıyormu yada planlarında
böyle bir çalışma süreci görünüyormu neticede madem böyle bir durum var
çözülmesi gerekmezmi.