[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009.2 sürümünü 2011 sürümüne güncelleme.

görkem öztekin tgoztekin at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 22:00:09 EET

Yaklaşık 10 yıllık bir sisteme sahip olduğum için 2011'in bahsettiğiniz
gelişmiş özelliklerini kullanamayacağım. Anladığım kadarıyla güncellemeyle
Open office gibi eski programlar yüklü kalıp, Libre Office otomatik
yüklenmeyecek. Ancak 2011 ön tanımlı programları güncelleme sonrası eski ön
tanımlı programlarla yer değiştirme seçeneği olsa fena olmazdı - var mı
bilmiyorum- Herkes bazı sorunlar yaşasada yeni işletim sistemlerine
kavuştular. Bize de sabırsızlıkla beklemek kaldı.