[Pardus-kullanicilari] Broadcom BCM 4313

mustafa mustafa-tosun at live.com
24 Oca 2011 Pzt 21:00:00 EET

?Bende bahsettiğiniz netbook dan var ve internete giremiyorum kablosuz eğer
bi çözümü varsa yardımlarınızı bekliyorum...
-----Özgün İleti-----  From: Yılmaz Bilgili  Sent: Monday, January 24, 2011
7:19 PM  To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr  Subject:
[Pardus-kullanicilari] Broadcom BCM 4313
Merhabalar,
Broadcom 4313 kablosuz çipi olan bir netbook almayı düşünüyorum. Paket
Yöneticisi'nden baktığımda 2011-64 deposunda bulunan module-broadcom-wl
paketinde benzer çipler bulunmasına rağmen 4313 yazmıyor. Bu kart başıma
bela olur mu yoksa gönül rahatlığı ile alıp kullanabilir miyim?
Teşekkürler.