[Pardus-kullanicilari] Font görüntüleme programı

Ceyhun KAMBER ksceyhun at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 16:35:06 EET

24 Ocak 2011 Pazartesi günü (saat 15:38:59) Serdar Dalgic şunları
yazmıştı:

http://download.savannah.gnu.org/releases/fontypython/  bu
kullanıyordum...

> Fontpython paketi için hata.pardus.org.tr'den yeni paket isteği
> girebilir misiniz?
>
> Teşekkürler.

paket isteği girdim... inşallah en kısa zamanda yapılır :)

Aslında buna benzer başka bir programda olabilir, depoda olan
bildiğiniz bir program varsa oda olur...