[Pardus-kullanicilari] Ekran kartı

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 15:33:00 EET

Fatih bey bir yanlışlık olmasın ben Vestel marka bir dizüstü bilgisayar
kullanıyorum. İki ekran kartı kullanmam mümkün değil.

24 Ocak 2011 14:37 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:

> Processor
> (...)
>
> Bilgisayarınızda çift ekran kartı var. Sisteminiz Intel ekran kartı ile
> açıldığı için o seçenek etkin olmuyor. Bir şekilde sisteminizi ATI kart ile
> açılmasını sağlamalısınız.

ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK