[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajı, Sayı 60, Konu 13

Anıl Özbek ozbekanil at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 15:00:06 EET

Merhaba,

Şu sayfayı [1] görüntüleme yetkisi kimlerde var bilmiyorum. Ben şimdi duruma
bakmak için ilk kez girdim.

Bu sayfanın başlığı "Pardus-kullanicilari Üyeleri". Sayfada iki sütunlu bir
liste var. Listelerden birinin başlığı "Pardus-kullanicilari Listesinin Ayrı
Ayrı Mesaj Alan XXXX Üyesi:" diğerin ise "Pardus-kullanicilari Listesinin
Toplu Mesaj Alan XXXX Üyesi:".

Ben bu listelerden birincisinde, "Pardus-kullanicilari Listesinin Ayrı Ayrı
Mesaj Alan XXXX Üyesi:" sütununda bulunuyorum:

ozbekanil at gmail.com

Sizin şu an bir üst mesajınızı yazdığınız e-posta adresiyse ikinci
listede, "Pardus-kullanicilari Listesinin Toplu Mesaj Alan XXXX Üyesi:" yer
alıyor.

Bu duruma ayarlarınız veya başka bir durum neden olabiliyor olabilir. Bu
konuda bilgim yok. Ayarlarınızdan olma ihtimaline karşı ayarlarımın ekran
görüntüsünü [2] veriyorum, bu ayarlarla sizinkileri karşılaştırabilirsiniz.
Başka bir durumsa bunun nedeni, durumu Pardus Kullanıcıları Listesi
Yöneticilerine bildirerek onlardan yardım isteyebilirsiniz. Şu sayfanın [3]
en sonunda ulaşım bilgileri yazılı.

Umarım bunlar yardımcı olur,
Anıl.

[1] http://liste.pardus.org.tr/mailman/roster/pardus-kullanicilari