[Pardus-kullanicilari] 2011 ve 2009.2

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 13:24:37 EET

İyi günler olsun.

Öncelikle geçtiğimiz günlerde çıkan 2011 sürümünün tüm bilişim dünyasına
hayırlı olmasını diliyorum. Bu mail listten sürüm çıkış tarihinden itibaren
gelen maillere bakıyorum da 2011 sürümü bir hayli sorunlu gibi. Ayrıca sürüm
çıktıktan sonra nasıl kurulacağını bir inceleyeyim dedim. Ve kafam karıştı
biraz. İlk dikkatimi çekense önceki sürümlerin aksine root parolası ve
kullanıcı adlarının ( Yetkili kullanıcı dahil ) kurulumdan sonra
belirleniyor olması. Kanımca bu kurulumda sıkıntı oluşturabilir. Bir diğer
nokta da 32 bit ve 64 bit kurulum iso ları. İşte en büyük sıkıntı burada
bana kalırsa. Ve de sorunların kaynağı. Şimdi bu durumda hangi iso yu
kuracağımızı ve en önemlisi bilgisayarımızın hangi bit'i desteklediğini
nasıl bileceğiz? Bana göre bunun yöntemi açıklanırsa hem kullanıcılar rahat
eder hem kurulumdan kaynaklanan sorunlar bir ölçüde olsun ortadan kalkar hem
de boşuna zaman ve kota harcanmamış olur.
Bir diğer nokta da kafama takılan bundan sonra 2009.2 sürümü ne olacak?
2009.2 sürümüne yönelik güncellemeler ve yeni paketler olacak mı?

                                                                    Serdar
Özgür