[Pardus-kullanicilari] wine uygulaması hakkında

İlker Günebakan ilker.g at ttmail.com
24 Oca 2011 Pzt 12:09:46 EET

Arkadaşlar merhaba;

Pardus 2009.2 ile başlayan Pardus merakım, 2011 ile devam ediyor.

Yapanların, geliştirenlerin ellerine sağlık.

Benim "wine" uygulaması ile ilgili bir sorum olacak.

Çok şey mi istiyorum biliyorum ama?

Problem şu. Tamamen geçmişte var olan mail arşivimi kullanabilmek amaçlı
olarak, önce "wine" uygulamasını kurdum.Ardından "wine"  ile Office 2003'ü.

İhtiyacım olmamasına rağmen, diğer Office uygulamalarını çalıştırabilirken,
en çok ihtiyaçık olan Outlook'u çalıştıramadım.

Kuruyorum, açıyorum ama yeni bir hesap ekleyemiyorum, elimde var olan eski
*.pst dosyaları outlook'a gösteremiyorum.

Sıklıkla " yerersiz hafıza mesajı ile karşılaşıyorum ve uygulama kendini
kapatığ açıyor.

Neticede elimde çalışmayan bir outlook'um var.

Bu konuda sizden yardım rica ediyorum.

Hepinize iyi çalışmalar, Saygılar

İlker