[Pardus-kullanicilari] Skype'den Pisi pakedi istedim ve yanıt :)

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
24 Oca 2011 Pzt 12:02:19 EET

On Monday 24 January 2011 11:55:17 Ünal Özüm wrote:
> Bu elektronik posta cevabını grupla paylaşır mısınız?
> Ayrıca 2009.2 deposunda bulunan tüm paketler 2011 e aktarılacak o zaman
> sanırım skype de olacak..

Skype sadece 64 bit deposunda yok. Kullanmak isteyenler 32bit sürümü
kurabilir.

Benzer şekilde wine da 32bit deposunda mevcut. wine, 64 bit altında normalde
64bit Windows uygulamalarını çalıştırabiliyor. 64bit altında 32bit Windows
uygulamalarını çalıştıracak wine için biraz daha çalışma gerekecek. Sonuçta
64-bitte iki farklı wine (32bit ve 64bit için ayrı ayrı) bulunacağı için bazı
sorunların çözülmesi gerekiyor. Bu da biraz geçikecek gibi.