[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulamama sorunu

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 01:05:18 EET

Ünal Özüm wrote On 24-01-2011 00:20:

Selam,
> Kendiniz diskleri yeniden bölümleyip, o bahesi geçen şu bölümü şu yap
> bu bölümü bu yap seçeneklerini kullandınız mı?
Aslında bir kaç kez denedim ama aynı disk üzerinde 2 tane daha işletim
sistemi olunca tırsıyor insan... O yüzden 2009-2 üzerinde gparted ile
bir bölüm açtım. Sonra 2011 kuruluma dönüp o bölüme sil ve ardından
düzenle dedim. Sil demesem de oluyormuş ama ben demiş oldum. Şu anda da
sıkıntı yok... Kuruldu...

> Ön tanımlı seçeneklerle gerçekten pırt diye kuruluveriyor..
Evet önce "Boş alana kur" demiştim. Kurmuştu... Yine de eski düzenleme
ekranı daha iyiydi... Oyumu ona veriyorum :)

> Başlangıçta ekran kartınızın üreticileri sürücü yazmış diye başlayan
> sorgu ekranı ile karşılaşıp oradaki kullan seçeneğini seçtiniz mi?
Evet. Üretici firmanın kiler gelsin dedim... Ancak üretici firmanınkini
algıla falan dediğimde bu defa da Tux Race çalışmıyor :( Enteresan yani.
İşin içinden çıkamadım. Sonunda listede bulunan "nv" sürücüyü kullanarak
durumu idare ediyorum... Bakalım zaman ne gösterecek?!

> Hayrettir Firefox kuş gibi bende....
Valla, ille de bir hayvan ile betimlenecekse benimkisi Koala :) Onu da
Beta falan diye mazur görüyoruz şimdilik :)

Kolay gelsin,
Mucip:)