[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sorunu

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
24 Oca 2011 Pzt 00:15:29 EET

Serdar bey gerekli cevabı vermiş.
Ancak, uyarayım; 2011 de disk bölümlerini yönetme ve grubu seçme ekranı
oldukça karışık, neyi ne için seçeceğiniz, neyi nereye kuracağınız
seçeneklerinin ben içinden çıkamadım.
Bilgileriniz güme gitmesin istiyorsanız bir yedeğini alın derim.

Openoffice konusu ise gerçekten anlaşılmaz.
Bir gün önce oo da çalışıp kapadım, sabah açmak istediğimde puf...
Anlamak mümkün değil...