[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulamama sorunu

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
23 Oca 2011 Paz 23:02:16 EET

ismail wrote On 23-01-2011 21:13:
> Pardusun 2011- 64 bit sürümü mağlesef normal kurulamıyor.HDD yesağdece
> 2011 kurardum oldu ,fakat HDD bölümlemede zor kuruluyor,ama grup
> açılış hatası veriyor.PARDUS 2009-2 çok çok güzeldi.Kurabilip
> çalıştıran varmı?
Merhabalar,
İlk etapta disk bölümleme gerçekten eskiye göre zor olmuş. ben de baya
bir cırmaladım! Ancak kurulumda sıkıntı olmadı. Bir de nedense
nvdia-current ekran sürücüsünde halen sıkıntı var. Seçtiğimde ekran
800x600 oluyor o yüzden "nv" sürücüsünü kullanıyorum.

Zaten Firefox'un yavaşlığını söylemeye gerek yok :(

Bunun dışında ilk izlenim fena değil... Elbette iyileşecektir. Biraz
sabır ve ekibe destek lazım :)

Kolay gelsin,
Mucip:)