[Pardus-kullanicilari] PArdus ve Nvidia-current sorunu?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
23 Oca 2011 Paz 14:07:36 EET

Serdar Dalgıç wrote On 23-01-2011 03:00:
> aniden dediğiniz bir güncelleme sonrası mı? Ne yaptıktan sonra
> çözünürlüğünüz 800x600'e düştü?

Selam,
Gariplik de bu zaten. Güncelleme yaptığımı hatırlamıyorum... Ama görüntü
800x600 oldu. Şu anda sürücü olarak "NV" kullanıyorum. Sıkıntı yok.
Hatta daha önceden Tux-race açılırken KDE çöküyor ve giriş ekranı
yeniden geliyordu. Şu an tux race çalışıyor. Yani nedense bu
nvdia-current ile ilgili sıkıntı var. Bu sıkıntı 2011'de oldu... O
yüzden ne nvidia-current ne de ön tanımlı sürücü olarak
kullanamıyorum... Enteresan?!

Kolay gelsin,
Mucip:)