[Pardus-kullanicilari] Ynt: Pardus 32 Bit Kurulmuyor

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
23 Oca 2011 Paz 10:58:28 EET

23 Ocak 2011 10:01 tarihinde Serdar Dalgıç  <serdar at pardus.org.tr>  yazdı:

> yarım...
>
> Hangi noktada kurulumunuz yarım kaldı? Bunu tekrarlayabiliyorsanız
> kurulumun yarım kaldığı noktada /var/yali/yali.log dosyasını bize
> ulaştırabilir misiniz?

> Nasıl bir hata mesajıyla karşılaştınız?
>
> --
> Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>

Serdar Bey 2 ayrı dvd ve çeştili kereler yeniden hazırlanmış çubuk bellek
ile sabaha karşı saat 3.30'a kadar en az 15 kez denedim kurmayı. Her
seferinde farklı noktalarda takıldı. Dvd ile denerken genellikle, dil,
grafik vb.kurulum seçeneklerini kabul edip geçtikten sonra "Pardus | 2011"
yazan ekranda, alttaki yuvarlak dönüp dururken takılıyor. Orada çıktı
vs.yok.

Bellekten kurulumda ise o ekranı geçtikten hemen sonra genellikle bol
rakamlı ve eror'lu farklı yazılarda takılıyor. Takıldığı yerde çıktıyı nasıl
kopyalayıp göndeceğimi bilmiyorum.

İlk mesajda da yazdığım gibi bir kez (forumda okuduğumşekilde) güvenli kip
ve yerel apic kapalı seçenekleriyle dvd'den kuruluma geçti ama bahsettiğim
Nvidia sorgusundan sonra kurulumu tamamlayamayacağını belirten bir mesaj
vererek bıraktı. Aynı açılış seçenekleriyle birkaç kere daha denedim ama o
noktaya hiç gelemedim. Verdiği mesajı ne yazık ki hatırlayamıyorum.

Bu mesajı gönderdikten sonra yeni bir heyecanla kurma çalışmalarıma kaldığım
yerden devam edeceğim. Başarıp başaramadığımı, mümkün olursa çıktılarıyla
birlikte buraya yazarım.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez