[Pardus-kullanicilari] pardus 2011 ps2 mouse sorunu

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
23 Oca 2011 Paz 03:14:19 EET

On Sat, 22 Jan 2011 22:51:52 +0200
"emre celebi" <deathmatch__ at hotmail.com> wrote:

> merhba sorum şu  çalışan pardus 2011 32 bit dvd sni kullanyrm ancak  ps2 mouse  çalışmyor fareyi  hareket  ettirdğimde  imleç  çok  hızlı  ve  kesik kesik hareket  ediyoz  haliyle kullanılması imkansız şu anda  bunu  bi çözümü  varmı  netten  araştırdım ancak pek bişey  bulamadm  yardım edersnz  çok sevnrm  sorun çözlmezse  gelcek olan pardus  dvd snide  kullanamıcam  büyük ihtimalle
> şimdiden çok teşkkrler

Hangi ekran kartını kullanıyorsunuz? 3B desteği açık mı? Masaüstü
efektleri açık mı? Eğer masaüstü efektleriniz açıksa alt+shift+f12 tuş
kombinasyonuyla efektleri etkisiz hale getirip tekrar deneyebilir
misiniz?

Hangi ekran kartı sürücüsünü kullanıyorsunuz bir de?

--
Serdar Dalgıç <serdar at pardus.org.tr>