[Pardus-kullanicilari] Pardus 32 Bit Kurulmuyor

H.Adil Dönmez adildonmez at gmail.com
23 Oca 2011 Paz 02:42:31 EET

Merhaba.

Dizüstü bilgisayarıma 32 bit Pardus'u bir türlü kuramadım. Iso'nun MD5
kontrolü tamam. Güvenli Kip ve Yerel Apic kapalı seçenekleriyle bir kez
ulaşabildiğim kurulum ekranındaki paket kontrolü tamam, ama kurulum yarım...
Bana Sahipli Nvidia sürücüsünü kullanmak isteyip istemediğimi sorduktan
sanra hata mesajı vererek bitirdi. Hem Pardus'ta K3B ile, hem Win7'de Nero
ile iki ayrı CD yazdırdım olmadı, Pardus Wiki'de anlatılan yöntemi
kullanarak USB bellek içine attım ve ondan kurmaya çalıştım; nafile...
Kurulmadı ama Pardus bölümünü aslan gibi uçurdu. Bu, Pardus 1.0'dan beri ilk
kez başıma geliyor. İyi ki 64 Bit DVD'sini takıp masaüstü bilgisayarı haşat
etmemişim.

Saygılarımla.

--
Pardus'u denemelisiniz!...