[Pardus-kullanicilari] Wine Uygulamasını PİSİ ye dönüştürmek; ama nasıl?

Ümüt DEMIR umutdemir at yenimahalle.bel.tr
22 Oca 2011 Cmt 23:58:07 EET

Slm Arkadaşlar

Wine progamını nasıl
http://paketler.pardus.org.tr/pardus/2011/stable/x86_64/ listesindeki
programlar gibi
"wine-1-3-12-p11-x86_64.pisi" ye dönüştürebileceğimi detaylı anlatabilen bir
arkadaşım var mı?

Çalıştığım kuruma özgü bazı Windows uygulamalarını çalıştırmam gerekiyor...

internette araştırdım
http://www.youtube.com/results?search_query=wine+64+bit&aq=f
bir çok linux versiyonunu için 64 bit kurulmuş videolar izledim

ana sayfası
http://www.winehq.org/download/
Wine 1.3.12 versiyonu mevcut
ancak
Listelenen seçeneklerde paket olarak
henüz PARDUS yok
(Ubuntu, Debian, Red Hat, CentOS, Fedora, SUSE, Mandriva, Slackware,
FreeBSD, PC-BSD, Solaris 10 and SXCE, OpenSolaris...)

PARDUS için gerekli paketi ben oluşturabilir miyim....
Oluşturursam http://www.winehq.org/download/ listesinde yer alması
için göndermek istiyorum yardımlarınıza ihtiyacım var
Şimdiden herkese çok çok teşekkür ederim...

***Benzer yada İlişkili Siteler*** (meraklısına)
http://www.codeweavers.com/products/cxlinux/
http://bordeauxgroup.com/store/bordeaux-for-linux
http://www.playonlinux.com/en/
http://q4wine.brezblock.org.ua/
http://winetricks.darwinports.com/
http://tsx.nl/winexs.html
http://www.nongnu.org/wined3d/
http://wibom.sourceforge.net/
Pardusdaki gelişmeler sizinde başınızı döndürebilir...
PARDUS 2007.1 Görkem ÇETİN Kitabını bu hafta sonu okuyayım uygulayayım dedim
Pardus YALI, PİSİ, ÇOMAR, KAPTAN... Ne kadar değişmiş :)
Emeği geçen herkese çok çok teşekkürler...