[Pardus-kullanicilari] Güncelleme sorunu

güven tüfekçi guventufekci at gmail.com
22 Oca 2011 Cmt 22:45:33 EET

Uzun bir süredir güncelleme yaparken şöyle bir sorunlar karşılaşıyorum.
Openoffice ile ilgili bir güncellemeye sıra gelince güncelleme bitiyor.
Bunun çözümü nedir acaba ? Aşağıda Konsolda yazan hatayı veriyorum :

Aşağıdaki paketler yükseltilecektir:
openoffice-extension-presentation-minimizer

Paket(ler)in toplam boyu: 185.00 KB
İndiriliyor 1 / 1
openoffice-extension-presentation-minimizer paketi pardus-2009 deposunda
bulundu.
openoffice-extension-presentation-minimizer-15-16.delta.pisi [önbellekte]
Kuruluyor 1 / 1
openoffice-extension-presentation-minimizer-15-16.delta.pisi [önbellekte]
openoffice-extension-presentation-minimizer paketi 3.2.1.3 sürümü 83 yayımı
16 inşası kuruluyor.
Yeni dağıtım yayımına
yükseltiliyor.

openoffice-extension-presentation-minimizer için kaldırma öncesi işlemler
çalıştırılıyor
Program sonlandırıldı.
Betik hatası: tr.org.pardus.comar.Internal: Unable to read
'/var/db/comar3/scripts/System.Package/openoffice_extension_presentation_minimizer.py'

İkinci bir sorum var :
Pardus ile Kurumsal arasında ki fark nedir ?

Şimdiden teşekkür ederim