[Pardus-kullanicilari] Airties RT 206

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
22 Oca 2011 Cmt 19:11:14 EET

Çağdaş bey söylediklerinizi yapınca nihayet internete bağlanabildim. Çok
teşekkür ederim, ancak WPA olarak bağlanamadım.
Bugün öğlen saatlerinde Airties müşteri hizmetlerini aradım konuyu izah
ettim ilgileneceklerini söylediler akabinde yine bugün akşam saatlerinde
Airties Teknik servisten aradılar modeme bağlanmak istediler modemin
şifresini kendilerine verdim ve Pardus 2011 açıkken Dizüstü bilgisayarıma
bağlandılar. (WEP Şifresi ile) kendileri de epeyce uğraşmalarına rağmen WPA
olarak bağlanamadılar konuyu ARGE ye ileteceklerini ve gerekirse sorunun
çözümü için ya yeni bir yazılım yapacaklarını yada gerekiyorsa Pardus
geliştiricileri ile irtibata geçip konuyu mutlaka çözeceklerini ve akabinde
tarafıma bilgi vereceklerini söylediler. Benim gibi bu konuda muzdarip olan
arkadaşlara ilanen duyurulur:)