[Pardus-kullanicilari] Airties RT 206

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
21 Oca 2011 Cum 21:25:58 EET

Arkadaşlar daha öncede belirtmiştim, ancak verilen cevaplar malesef çözüm
olmadı. Vestel marka bir dizüstü bilgisayar kullanıyorum. Atheros AR9285
marka wireless ve Airties RT 206 model modem  kullanıyorum ancak hiç bir
şekilde internete bağlanamıyorum. RC sürümünün yayınlandığı zaman hata kaydı
açmıştım ancak şu ana kadar çözüm üretilemedi. Önerileriniz varsa hepsini
denemeye hazırım....

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!
Yüksel Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.
Ne Mutlu Türküm Diyene! - Mustafa Kemal ATATÜRK