[Pardus-kullanicilari] Logitech MK250 Kablosuz Klavye Mouse Set 920-002701 modelini pardus destekler mi ?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Oca 2011 Cum 18:36:36 EET

Arkadaşım
Logitech CTL093LPD0085 Multimedia wireless klavye maus kullanıyorum taktığım
gibi tanıdı.Pardus un Logitech ile problem çıkaracağını zannetmiyorum ,
kasaya bağladığınız wireless adaptörü ile klavyenizin ve mausunuzun
sinyallerini karşılıklı algılattıktan sonra rahatlıkla kullanırsınız.
Multimedi olanında ses ve mute fonksyonları sorunsuz olarak çalışıyor
messenger e-mail tuşlarını tanıtmak gerekti home tuşuna basınca web
browserin seçeneklerden ayarladığınız açılış sayfası geliyor.İyi günler