[Pardus-kullanicilari] İnternete beğlanamıyorum

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Oca 2011 Cum 10:24:14 EET

Merhaba,

21 Ocak 2011 10:12 tarihinde Zafer OSMANOGLU <zosmanoglu at gmail.com> yazdı:

> Arkadaşlar Airties RT 206 kablosuz modem kullanıyorum. Ancak gerek beta
> sürümleri gerekse dün gece indirip kurduğum asıl sürümde dahil olmak üzere
> dizüstü bilgisayarımla maalesef internete bağlanamıyorum. Daha önce hata
> kaydıda açmıştım. Bu konu hala çözülemedi,  işim gereği sürekli internete
> bağlanmak zorunda olduğum için Pardus 2011 benim için hayal olmaktan öteye
> gitmeyecek gibi duruyor. Eğer aynı sorunu yaşayan varsa belirtirse iyi olur.

Daha önce airties rt-210 modeme kablosuz bağlanmayı denemiştim, final sürümü
denemedim. Ben de ilk etapta baplanamamıştım. Sebebini kablosuz ağ
ESSID'sinin gizli olmasına bağlamıştım. Şu şekilde bağlanmayı başardım.

saatin yanındaki ağ simgesinden ağımı buldum, bağlantıları yönet butonundan
ayarları yaptım, bağlantıya "ev" adını verdim, onaylayıp kapattım.
sonra ne yaparsam yapayım bağlanamadım. komut satırı açıp network komutunu
kullanmaya karar verdim.

network -C

komutuyla listeledim.

network -a ev

komutunu verince hemen bağlandı. bahsettiğim gibi bu durum 2-3 gün önceydi.
final sürümü dizüstüne kurup sonucu buraya yazarım, şu an masaüstü
kullanıyorum.