[Pardus-kullanicilari] indirilen programları aktif hale getirmek.

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
21 Oca 2011 Cum 09:44:03 EET

Merhaba,

21 Ocak 2011 02:44 tarihinde Hasan Bektaş <hasbektas at hotmail.com> yazdı:

> Merhabalar,
>
> Google chrome'u indirdim ama nasıl çalıştıracağımı bilmiyorum, keza google
> earth'ü de. Genel olarak bu tür programlar nasıl çalıştırılır?

Google Chrome için paket yöneticisinden "chromium-rowser" paketini aratıp
kurun, sisteminizle tam uyumlu ve
güncel sürümü kullanacaksınız bu şekilde..

Google earth programını kullanmak için indirdiğiniz "GoogleEarthLinux.bin"
dosyasına sağ tık>özellikler>izinler sekmesinde
"çalıştırılabilir" kısmınındaki kutucuğu işaretledikten sonra F4 tuşuna
basın açılan komut satırında

./GoogleEarthLinux.bin

komutunu verin, sonra yönergeleri takip edin. Benim 2011 64 bit sistemimde
kurulmadı maalesef ama 32 bit sistemlere daha önce kurmuştum.

kolay gelsin...