[Pardus-kullanicilari] Pardus 2009-2 ve nvida-current sürücüsü

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
20 Oca 2011 Per 20:36:56 EET

Merhabalar,
Düna kadar bir sıkıntı yoktu ama bugün ekran içinde karakterler dev
boyutlarda açılır oldu 800x600 gibi yani.

Nvdia-current sürücüsünü kullanıyordum. Sıkıntı yoktu. Son güncellemeler
ile bir şey mi oldu acaba? "Sistem kendi algılasın" dediğimde hata
düzeldi. Eski çözünütlüğüme kavuştum. Ancak nvida-current dediğimde aynı
hata yenileniyor...

Bu sorunu başka yaşayan oldu mu?

Not: Nvidia geforce 9500 GT kullanıyorum... Pardus 2009-2...

Kolay gelsin
Mucip:)