[Pardus-kullanicilari] PArdus 2011RC İnternet yavaşlık?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
18 Oca 2011 Sal 22:23:24 EET

18.01.2011 22:16, selim ok yazmış:
> DNS adresleri ile ilgili bir sorun olabilir. Ozellikle ilk kayitli
> DNS'lerden cevap alinamiyorsa bir sonrakini deneyene kadar biraz zaman
> geciyor.
>
> /etc/resolv.conf dosyasinda ne yaziyor?

Merhabalar,
Aynı bağlantıda windows makinada bağlı. Onda sıkıntı yok...

nameserver 195.175.39.40
nameserver 195.175.39.39

Bir de öntanımlı bağlantıyı kendisi yapmış ama ben bu ayarlara nasıl
ulaşabilirim? Ağ ayarları kısmında böyle bir bağlantı görünmüyor! Sadece
fare ile tıklandığında Ağ arayüzü kısmında görünüor ama müdahale
edemiyorum...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)