[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulumda partüsyon hatası?

Coskun AKTAS CAKTAS at IAOSB.ORG.TR
18 Oca 2011 Sal 21:36:08 EET

Benzer sorunlarla bende karşılaştım. Özellikle harici diske kurulumda.Hatta boş alanı kullan dediğim halde kuramadığımda oldu. Yalı ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Son iki günde umarım bu sorunlar biter. Bitmez ise hergün iso yayınlansa iyi olur.

-----Original Message-----
From: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr [mailto:pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr] On Behalf Of Mucibirahman İLBUĞA
Sent: Tuesday, January 18, 2011 9:30 PM
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr
Subject: [Pardus-kullanicilari] Pardus 2011 kurulumda partüsyon hatası?

Merhabalar,
PArdus 2011 64 bit RC2 kurmaya çalışıyordum. Disk üzerinde 3 adet sistem
var. Boşta ve biçimlendirilmemiş 200 GB boş alan vardı. Bu boş alandan
100GB kullanarak kurayım dedim ama nedense yapılandırma ekranında hiçbir
şey yapamadım! Yeni bölüm açamadım. Mecburen "Boş alanı kullan" demek
zorunda kaldım. Halen kuruyor...

Böyle bir sorun ile karşılaşan var mı?...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)