[Pardus-kullanicilari] Kullanıcı adı ve şifresini değiştirmek

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
9 Oca 2011 Paz 20:27:10 EET

İyi pazarlar olsun.

Ferit bey yardımınız için teşekkürler.

Verdiğiniz linkleri inceledim. Kullanıcı adını değiştirmek çok karmaşık
geldiği için yanlış bir şey yapmamak adına vazgeçtim. Haddizatında 2011
sürümünü 2009.2'den yükseltme yapamayacağımız için yeniden kurulum
aşamasında zaten halen var olan kullanıcı adı değişecek.
Fakat şifreyi kullanıcı hesabını kullanarak sorunsuz biçimde değiştirdim.

                                                           Serdar Özgür