[Pardus-kullanicilari] Kullanıcı adı ve şifresini değiştirmek

Ferit MAYATÜRK ferit.mayaturk at gmail.com
9 Oca 2011 Paz 02:05:38 EET

08 Ocak 2011 12:21 tarihinde Serdar Özgür <vefaliserdar at gmail.com> yazdı:

> İyi günler olsun.
>
> Kurulumda yetki verdiğim hesabımın kullanıcı adı ve şifresini değiştirmek
> istiyorum. Böyle bir değişiklik sistem kararlığını etkiler ya da o hesaba
> ait işlemlere ve belgelere ulaşmada bir sıkıntı doğurur mu?
> Daha doğrusu bu değiştirme işlemini nasıl yapabilirim?

Şu iki adreste cevabı var. Aynı işlemi anlatan iki forum başlığı (aynı şeyi
ben de sormuştum):
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?f=229&t=11129
http://forum.pardus-linux.org/viewtopic.php?f=332&t=22759

> Ve şifreyi unuttuğum takdirde bu hesaba nasıl erişebilirim? Hemen söylemem
> gerekirse laptopumda kurulu Pardus'da bulunan bulunan tek hesap bu.

Şifrelerle ilgili çözüm de Parduswiki'deki ( Parduswiki > Nasıl > Genel
ihtiyaçların çözümleri > Unutulan kullanıcı parolalarını yeniden
oluşturmak)şu adreste:
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Unutulan_kullan%C4%B1c%C4%B1_parolalar%C4%B1n%C4%B1_yeniden_olu%C5%9Fturmak

--
Dr. Ferit MAYATÜRK
Çanakkale Sahil Sağlık Denetleme Merkezi