[Pardus-kullanicilari] Pardus'a webcam eklemek

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
6 Oca 2011 Per 16:30:30 EET

İyi akşamlar olsun.

Emre bey webcam markası Microsoft livecam VX -800.
Paket yöneticisinde cam ve webcam yazarak arattım fakat dişe dokunur bir
yazılım bulamadım.
Ayrıca Selim bey'in önerdiği programı kurdum ve çalıştırdım fakat
açılmasıyla kapanması bir oldu ki programı kurmadan önce webcamı takmıştım.
Bu durumda aklıma geleni yapıp Gwenview'i açıp fotoğraf çekmeyi deneyeceğim
birazdan.

                                                   Serdar Özgür