[Pardus-kullanicilari] Pardus'a webcam eklemek

Serdar Özgür vefaliserdar at gmail.com
5 Oca 2011 Çar 10:55:13 EET

İyi günler olsun herkese

Tak ve çalıştır Webcamımı Pardus'da kullanmak istiyorum. görüntülü sohbet
yapmak, konferans görüşme ve fotoğraf almak amacıyla. Fakat webcamı nasıl
ekleyeceğimi tam olarak bilemiyorum. Ayrıca webcamı Pardus'da çalıştırdığım
takdirde yukarıda yazdığım işleri yapabilir miyim? en önemlisi Windows'da
olduğu gibi fotoğraf çekebilir miyim?
Bu işler için windows'u kullanıp sonra Pardus'a dönmek biraz zor oluyor
benim için. En azından zaman yitiriyorum.

                                                  Serdar Özgür