[Pardus-kullanicilari] 2011'de Nvidia sürücüsü yüklenmiyor (mu)?

murat.asya at gmail.com murat.asya at gmail.com
4 Oca 2011 Sal 22:51:34 EET

Pardus 2011 Betan'ın son güncellenmiş hali kullanıyorum. Sanırım bir hafta
önce güncellenmişti. Ekran kartı sürücüsü ayrıca kurmamıştım. Pardus mesa
sürücülerini kullanıyordu. Çünkü opengl oyunlar sorunsuz çalışıyordu.

04 Ocak 2011 21:29 tarihinde Fatih Arslan <farslan at pardus.org.tr> yazdı:

> satıp
> bulamadım.
>
> Kullandığınız sürüm nedir ? Eğer 2011 ise , Ati ekran kartı kullanırken
> sistem
> ayarlarından ekran kartı sürücüsü kısmında hangisini seçmiştiniz ?
> --
> Fatih Arslan

*____________________________________*
*

*
*

Murat Ödünç

*
*

İletişim Fakültesi

*
*

Anadolu Üniversitesi

*

Web Editör:
http://www.bedriagac.org

Kişisel Biloğum:http://muratodunc.wordpress.com

http://iltgunlugu.blogspot.com/

Sosyal Ağlar:

http://friendfeed.com/muratsplat

http://twitter.com/muratsplat  <http://twitter.com/muratsplat>

*İletişim Bölümü Google Groups:
*http://groups.google.com/group/auib*

Google Adense, Google Adwords, Google Analytics ve Google Webmasters
Tools Uzmanı*