[Pardus-kullanicilari] Kullanici Arastirmasina Katilim

Ilker BERKMAN iberkman at bahcesehir.edu.tr
4 Oca 2011 Sal 19:10:22 EET

Merhabalar,

Pardus kullanımına ilişkin görüşlerinizi alacağımız bir odak grup
oturumuna katılacak gönüllüler arıyoruz.

Bahçeşehir Üniversitesi'nde, İletişim ve Mühendislik Fakülteleri'nin
bir ortak çalışması olarak, Pardus Geliştirme Grubu için bir araştırma
yürütmekteyiz. Çalışmanın amacı, Pardus'un kullanıcı deneyimi yönünden
zenginleşmesi için gereksinimleri belirlemek.

Hali hazırda Pardus kullanan kişilerin görüşleri de, Pardus kullanıcı
deneyimini anlamak adına çok önemli. Bu çerçevede, genel olarak
işletim sistemi kullanımı, özelde Pardus kullanımına ilişkin
görüşlerinizi alacağımız bir odak grup oturumuna katılacak gönüllülere
erişmeye çalışıyoruz.

Odak grup oturumu, Bahçeşehir Üniversitesi Beşiktaş Kampüsü'nde
gerçekleşecek. Gün ve saat olarak kesin olmamakla beraber, 14 Ocak
Cuma, ya da 15 Ocak Cumartesi günü şu anda uygun görünüyor. Saat 18:30
civarında başlanabilir. Ya da daha erken olabilir. Odak grup
oturumunu, 2 saat civarında süren, 6-7 kişilik bir grupla Pardus
odağında gerçekleşecek bir sohbet olarak düşünebilirsiniz.

Bu çalışmaya katılacak Pardus kullanıcılarının, geliştirici/programcı
olmaması gerekiyor. Bunun dışında, Pardus hakkındaki bilgi düzeyleri
önemli değil. Yalnızca, "Ben Pardus kullanıyorum" demeleri yeterli.

Eğer bu çalışmaya katılmak isterseniz, ya da katılabileceğini
düşündüğünüz kişiler varsa, lütfen bana ya da e-posta grubuna mesaj
atın.

İlginiz için teşekkür ederim.

Ilker BERKMAN
Öğr. Gör.