[Pardus-kullanicilari] Ekrandaki "lekeler"

cemalettin kara cemalettinkara at gmail.com
4 Oca 2011 Sal 00:04:14 EET

03 Ocak 2011 22:08 tarihinde Server Acim <serveracim at gmail.com> yazdı:

> Merhaba,
> Pardus 2011 - RC kullanmaktayım.

Merhaba

> [...]
> Ekran kartı sürücüsünün "kapalı" olanını kullanmayı seçtiğimde yer alan
> görüntüde böyle lekeler var.
> "Açık" olanını seçtiğimde önce kaybolmuştu ancak zamanla o seçenekte de
> gene ekranda "lekeler" gözükmeye başladı.
>
> "lspci" komutunu yazdığımda, ekran kartı ile ilgili satır aşağıdadır.
>
> 01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation NV34 [GeForce FX
>

> Nasıl bir "leke" olduğunun ekran görüntüsü de aşağıdaki linkte:
>
> http://picasaweb.google.com/lh/photo/PzHv4nQqsuNPl0yqfia2qQ?feat=directlink
>
> Bende de benzer bir sorun var. "açık"  sürücüyle denemedim ama arada
windowsu açtığımda böyle bir sorun olmuyor. benim lekeler de aşağıdaki
linkte:
http://img37.imageshack.us/img37/9607/ekrangrnts1f.png
lspci çıktım:
01:00.0 VGA compatible controller: nVidia Corporation G86 [GeForce 8400M GS]
(rev a1)

 Bu sorun nasıl aşılabilir veya aşılır mı? Bu konuda sizden fikir
> beklemekteyim.

sürücüden kaynaklanıyordur sanırım, ama geliştiriciler daha iyisini bilir.
onların cevabını beklemek lazım.

İyi çalışmalar.

size de iyi çalışmalar hocam.