[Pardus-kullanicilari] güncelleme yapamıyorum

Serkan ÇELİK bafiros at gmail.com
2 Oca 2011 Paz 22:46:18 EET

son güncellemelerin hepsini yapamıyorum.
kernel güncellemelerini seçtiğimde önce şu uyarı çıkııyor

Güncellemelerin geçerli olabilmesi için bilgisayarınızı yeniden başlatmanız
gerekiyor

evet deyip geçiyorum.
sonra şöyle bir uyarı geliyor ve ilerleyemiyorum.

Seçili paketler [module-virtualbox-guest, module-virtualbox] birbirleriyle
çakışıyor. Bu paketler birlikte kurulamaz.

diyor. çakışan paketleri kaldıramıyorum bağıntılı oluyorlar.

dolayısıyla güncellemelerin hepsini yapamadığım için son sürüme geçemiyorum.

yeniden iso indirip biçimlendirme yapmak da istemiyorum

yardımlarınızı bekliyorum

bir önceki sürümden (2011 beta) 2011 beta2'ye geçerken de aynı sorunu
yaşamıştım. iso indirip yeni dvd yazarak aşmıştım sorunu
--
HaYaLeT