[Pardus-kullanicilari] Bir LibreOffice Formül sorusu

Erdem Bayer ebayer at pardus.org.tr
28 Şub 2011 Pzt 17:18:30 EET

Selamlar

Ben bu tip sorunları genelde şöyle çözüyordum: Başka bir çalışma
sayfasında artan sırada puan ve harf notlarını sıralayıp not hücresine
bakıp not veren hücrede düşeyara formülünü kullanıyorum. Genellikle iç
içe eğer cümlelerinden daha yönetilebilir oluyor.

Örnek bir uygulamayı ekte gönderiyorum.

Saygılarımla
Erdem Bayer