[Pardus-kullanicilari] Pardus 2011'de HP LaserJet 1000 Yazıcı Tanıtımı

Ahmet AKMAZ ahmetakmaz at gmail.com
27 Şub 2011 Paz 14:03:30 EET

27 Şubat 2011 11:50 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com> yazdı:

> Arkadaşım
> Depodan gutenprint ve hplip-gui pk.lerini kurduktan

gutenprint paketini kurdum. hplip-gui zaten kurulu idi.

> sonra daha evveltanıttığınız printeri kaldırın

kurulu yazıcıyı kaldırdım.

> akabinde hp-gui yi açın device status tablosu açılacak yeni printer tanıtma
> seçeneği ile ileri tıklayarak tanıtın.

Bu noktayı tam anladığımı söyleyemeyeceğim. Panelde HP'nin simgesi var;
üzerine fare ile gelince "HPLIP Status Service" yazısı çıkıyor. hp-gui ile
kastınız bu mu acaba? Bu ise açtım. Yazıcıyı elle kurmaya kalkınca kurmuyor.
Otomatik tanıyor. Özetle çıktı almayı başaramadım.