[Pardus-kullanicilari] uzatlımış disk bölümü ve Pardus 2011 kurulumu

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Şub 2011 Cmt 22:29:16 EET

Arkadaşım
Uzatılmış disk bölümünü görmeniz için kurulumda bölümlendirme
seçeneklerinden en alttaki ile devam et karşına çıkan bölümlerden hangisini
uzatılmış bölüm olarak tanımladıysan ona tıkla uzatılmış bölümler aşşağı
doğru sıralanacak eğer hatırlamıyorsan teker teker dene birinde uzatılmış
bölümler tabloda belirecek seç bir ilerki safhaya geç uzatılmış bölümü size
sda7 v.s gibi belirten pencerede istediğiniz bölüm değilse geriye dönüp bir
diğerini seçerek / ve format seçeneğini okeyleypip devam et. Kolay gelsin