[Pardus-kullanicilari] kurumsal 2 ve 2011 farkı??

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
26 Şub 2011 Cmt 10:11:09 EET

bende ki sorunun ne olduğunu açıkcası bilmiyorum.
dosya yöneticisi ile de sorun yaşadım. mesela ilişkilendirilmiş
dosyaları açarken birlikte aç diyerek açılıyordu.
ve dayanamayıp 2011 yükledim. hiç olmazsa kurumsal a göre daha iyi
çalışıyor benim bilgisayarımda.. (Aspire 4710G)

ilginiz için teşekkür ederim..

--
Canberk Demirdelen

Emre Erenoglu yazmış: