[Pardus-kullanicilari] Paket yöneticisi

Zafer OSMANOGLU zosmanoglu at gmail.com
26 Şub 2011 Cmt 09:36:11 EET

Arkadaşlar bu sabah paket yöneticisini açıp güncelleme yapmak istediğimde
aşağıdaki iletiyi alıyorum.

[Errno 2] Böyle bir dosya yada izin yok.
'/var/lib/pisi/package/baselayout-3.5.1-164/metadata.xml'

--
ZAFER OSMANOĞLU

http://www.vedatosmanoglu.net
MSN Yerine SKYPE Kullanın
"Bilgisayarınızı güvenli, hızlı ve özgür kullanmak için TÜBİTAK/UEKAE
bünyesinde geliştirilen ücretsiz ulusal işletim sistemi PARDUS'u kullanın.
Binlerce uygulama ve oyun ile tanışın. Güvenliğinizi tehdit eden virüslerden
kurtulun. Ülkemiz için, geleceğimiz için PARDUS işletim sistemini
kullanın/kullandırtın/önerin."
Pardus Linux sizin katkılarınızla büyüyecektir. Pardus kullanın!