[Pardus-kullanicilari] Okulda hangi Pardus?

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
25 Şub 2011 Cum 21:38:31 EET

2011/2/25 Mustafa ŞEN <ilkinsen at gmail.com>

> Merhaba, okulumun öğretmenler odasına Pardus kuracağım. İki seçenekle karşı
> karşıyayım. Kurumsal yada 2011. Ben 2011 kurmak istiyorum ancak, fikrimi
> değiştirmem için çok önemli bir gerekçe var mıdır, sormak istedim. Ne
> dersiniz?

Bence Pardus Kurumsal 2 kurun,  ogretmen arkadaslarinizin isini gorecek
hersey olacaktir diye dusunuyorum. Ancak emin olmak icin oncelikle bir
gereksinim analizi  yapmanizi oneririm, ogretmenler odasi bilgisayarinda
neler olmali, beklentiler neler, oyun icin mi, internette gezmek icin mi,
cicili bicili efektler gormek icin mi yoksa yazi yazma isleri mi ona gore
karar verirsiniz.

--
Emre