[Pardus-kullanicilari] Okulda hangi Pardus?

Mucibirahman İLBUĞA mucip.ilbuga at gmail.com
25 Şub 2011 Cum 15:25:46 EET

25.02.2011 15:11, Mustafa ŞEN yazmış:
> Merhaba, okulumun öğretmenler odasına Pardus kuracağım. İki seçenekle
> karşı karşıyayım. Kurumsal yada 2011. Ben 2011 kurmak istiyorum ancak,
> fikrimi değiştirmem için çok önemli bir gerekçe var mıdır, sormak
> istedim. Ne dersiniz?
Selamlar,
2011 64 biti kurmuştum önce. Ancak bu zırt pırt kapanma olayından sonra
Kurumsal-2 64 bit kullanıyorum. Çok memnunum. İhtiyaç duyacağınız her
şey var. Elbette deposu diğerine göre biraz daha zayıf... Standart
kullanıcı için bence uygun. Ama ben şunu bunu da deneyeceğim falan
diyorsanız memnun kalamayabilirsiniz...

--
Kolay gelsin,
Mucip:)