[Pardus-kullanicilari] TFTP Server programı.

Ahmet GÜRBÜZ agurbuz at hotmail.com
25 Şub 2011 Cum 13:05:16 EET

Merhaba,

Windows'ta kullandığım 'TFTP Server' programı olan Tftpd32'nin (http://tftpd32.jounin.net/) Pardus'ta kullanabileceğim alternatifini arıyorum. Program TFTP server olarak çalışarak gelen ve giden tftp isteklerine cevap vermeli. Başka cihazlar üzerinden kendi PC'me dosya gönderebilmek ve gerektiğinde PC'deki bir dosyayı cihaza indirebilmek istiyorum. Komutları ağ üzerindeki cihazlar üzerinde vereceğim. Git şu server (benim PC) üzerindeki şu dosyayı tftp ile indir veya şu dosyayı şu server'a (benim PC) gönder gibi.

Pisi üzerinden tftp (TFTP sunucusu) programını kurdum ama sadece komut satırından çalışıyor. Sunucu modunda çalışır mı çözemedim?

Bu konuda tavsiye edebileceğiniz, tercihen grafik arayüzü olan bir program var mı, nasıl kurabilirim?

İşletim sistemi: Pardus Kurumsal 2

Teşekkürler.