[Pardus-kullanicilari] kurumsal 2 eksiklik..

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
25 Şub 2011 Cum 09:41:51 EET

pdf, format olarak tektir fakat hazırlanış olarak çeşitli biçimleri vardır.
şöyle örnekleyeyim;
bazı pdf dosyalarından yazılı satırı kopyalayabilirsiniz çünkü bu metin
belgesinden çevrilmiştir. Bazılarında kopyalayamazsınız çünkü resim
olarak düzenlenip pdf ye çevrilmiştir. fareyi tıkladığınızda tüm belgeyi
seçer, satırı değil.. (şifrelenmişlerden bahsetmiyorum)
işte bu, hazırlanış itibarı ile farklı dır.
program örneklemesi ile anlatmak gerekirse,
win de abbyy ile hazırlanmış bir pdf dosyası ile pardus da gimp ile
hazırlanmış pdf dosyası farkını söylemek doğru olur. Bu dosyayı read
etmek için windows karşılığı programa ihtiyac duyoyor malesef.. ( abbyy,
nitro pdf v.b  )

Mevlüt KOÇAK yazmış: