[Pardus-kullanicilari] kurumsal 2 ve 2011 farkı??

Canberk Demirdelen divemaster at istanbul.com
24 Şub 2011 Per 23:02:15 EET

pardus kurumsal 2 oldukça hızlı. ve şu ana kadar da bi aksiliğini
görmedim. Hatta açılış müziği 2011 de olduğu gibi takılmadı da hiç.. ;)

 öğrenmek istediğim şu;
2011 de truecrypt 7.0a dosyasını  ( truecrypt-7.0a-setup-x86 ) çift
tıklama ile yükleyebiliyorken, kurumsal 2 de konsoldan bile kuramıyorum.
Baktığımda ise paket yönetimi falan daha iyi gözüken kurumsal 2 de bunu
neden başaramıyorum?
bu  kde nin özelliği mi? yoksa birşeymi var.

bilen biri yardımcı olursa sevinirim..

teşekkürler..

--
   Canberk Demirdelen