[Pardus-kullanicilari] Açık kaynak Linux sistemler kime hizmet ediyor?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Şub 2011 Çar 14:58:35 EET

Zeki Bey
Son 5 yılda Linux un gelişim ve yayılım hızına baktınız mı? Üç sene önce
microsoft u panikletmiş Genel Kamu Lisansının dahi Lisanslama sayılamayacağı
nedeniyle Linux üzerine açmış olduğu davayı da kaybetmesi sonucu Linux
geliştirici Firmalarından Novel ile güç birliği anlaşması yapmasına neden
olmuştu ki Microsoft un kullandığı server lerin kritik olanlarında linux
kullandığını biliyor musunuz. Google da biraz dolaşırsanız Avusturalyanın
Elektrik Enterkonnekte sisteminin Linux a geçişi hazırlanırken windows un
virüs saldırısıyla çöküşü ile test edilmeden devreye alınıp hiç problemsiz
çalıştığını da görebilirsiniz.Google da dolaşın Uzak Doğuda birçok devlet
resmi olarak linux altyapısının üzerine inşa ettikleri sistemleri
kullanıyor. İyi günler.