[Pardus-kullanicilari] google chrome

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
22 Şub 2011 Sal 23:23:17 EET

Merhaba,

Evet site aynı. Elmeğinizdeki site sözcüğüne tıklayınca hemen açıldı
ama firefox üzerinden. 2011 üzerinde chromium browser üzerinden
açılmaması biraz tuhaf değil mi? hani zararı yok firefoxtan açarım olur
biter ama bu mantıksızlığı ya da mantığı anlamak istedim.
Hasan

22 Şubat 2011 Salı günü (saat 22:43:48) Ünal Özüm şunları yazmıştı:

<hasbektas at hotmail.com> yazdı:
> [...]
Böyle