[Pardus-kullanicilari] k9

Hasan BEKTAŞ hasbektas at hotmail.com
22 Şub 2011 Sal 00:39:34 EET

21 Şubat 2011 Pazartesi günü (saat 22:12:53) Mucibirahman İLBUĞA
şunları yazmıştı:

> Merhabalar,
> Yetki sorunu var gibi. Oluşturduğunuz kullanıcıya tam yetki verin.
Bunu
> da yonetici olarak girerek yapmalısınız...
>
> Kolay gelsin,
> Mucip:)

Merhaba,

Biri bana indirdiğim k9'u izi ve gölgesi dahi kalmayacak şekilde nasıl
silebileceğimi anlatabilir mi?

Aksi halde ya  uğraşmaktan vazgeçeceğim ya da 2009.2 üzerine ikici
bir 2011 kurup onun üzerinde deneyeceğim. Zira  k9'u ilk yüklediğimde
(V2.22 sürümü) sorunsuz çalışmıştı. Keza windows ve 2009.2 üzerinde
sorunsuz çalışıyor.
Hasan