[Pardus-kullanicilari] Açık kaynak Linux sistemler kime hizmet ediyor?

zeki demir zekizeki2011 at operamail.com
21 Şub 2011 Pzt 16:54:29 EET

Merhabalar,

İnternette gezinirken silah üreticilerinin önemlilerinin listesi karşıma çıktı. İlgimi çeken Linusun hobi ve eğlence için uraşını verdiği linux sistemlerinin Başta Boeing
olmak üzere belli başlı silah üreticileri tarafından da sıklıkla kullanılıyor olduğunu yine internet sayfalarından öğreniyorum.

Pardus açık kaynak felsefesi ile yoğrulan bir dağıtım olması kulağımızı tersten göstermemize engel değildir. Yani kapalı kodlu yazılımların bulunduğu zamanla yerlilerininde bulunacağını göz önüne alarak bir depo fikri aklıma geldi. Şöyle bir depo olabilir yerli yazılım şrketlerinin linux için ürettikleri sınırlı özellikli yazılımlar kapalı kaynak kodlu olsada depodan herkesin erişimine açık olur. Milli menfaatlarimizide bu sayede korumuş kollamış oluruz.

Fikirleriniz?
Pardus GNU/Linux İşletim Sistemi

Surf the Web in a faster, safer and easier way:
Download Opera 9 at http://www.opera.com